Baka din arbetsplats i pepparkaksdeg!

October 18, 2016

pepparkakshus1

I slutet av november drar jag igång med julens roligaste aktivitet för arbetsgrupper! Ni kommer till mig i min köksstudio i Hornstull och bakar pepparkakshus tillsammans med min hjälp. Förslagsvis ert eget kontor i pepparkaksdeg. För de som vill kan vi även ordna en vegatarisk julmåltid medan husdelarna svalnar eller när ni är färdiga med huset.

Kursen tar cirka 4 timmar och passar för grupper om cirka 6 – 20 personer. Kontakta mig på mia.ohrn@gmail.com för mer info, prisuppgifter och bokning.

Leave a Reply

