Newsflash!

October 2, 2015

IMG_8115

Vet ni, det är roliga grejor på gång! Jag ska börja blogga för sajten/ tidningen 101 Idéer! Det är en superinspirerande pysseltidning och sajt, och jag har liksom blivit lite nykär i pyssel på kuppen. När jag var liten var att klippa och klistra det bästa jag visste, men den sidan har jag sedan länge sublimerat på grund av tidsbrist och platsbrist. Kolla till exempel in den här listan med tips på vad man kan göra med kakformar. Jag har ju en hel del sådana på lager, och vill testa allt!

För er kommer det inte bli någon större förändring alls förutom att ni kommer att omdirigeras till 101 Idéer. Jag bloggar på som vanligt om bakning och kaféer och fika i allmänhet, men med lite extra inspiration, och dessutom får jag betalt, så nu kommer jag att kunna lägga mer tid på bloggandet. Det ska bli så himlans kul rent ut sagt! Åtminstone när jag börjar jobba igen efter föräldraledigheten i januari. Olle är åtta månader nu och inne i total resa-sig-och-klänga-på-allt-utan-någon-kontroll-fas, så just nu blir det inte jättemycket tid över till lugnt bakande och bloggande. Men håll ut och häng med!

8 Responses to “Newsflash!”

  1. Amiechan said

    Vad roligt! Grattis!
    Kommer rss-flödet att fungera eller ska vi ändra det?

    • miaohrn said

      Det kommer att behöva ändras! Det blir lite större förändringar än vad jag först trodde. Men det blir bra och mer info kommer inom kort!

  2. Meg said

    Vad roligt för dig. Jag ser fram emot fler blogginlägg!

  3. Vad roligt både för oss och för dig🙂.

  4. Robert said

    Härligt Mia, va kul:-)
    Jag tipsar om detta på min blogg.
    Må bäst
    Robert:-)

  5. Cecilia said

    Tycker mest att det är GALET att du inte redan har fått betalt för att blogga!! Finns ju tokmånga annonspackade skräpbloggar som drar in pengar, trots att de varken är mysiga, snygga eller intressanta. Så klart att man hänger med till din nya:)

    • miaohrn said

      Hurra att du hänger med, Cecilia! Det skulle inte vara detsamma utan din smarta, roliga och träffsäkra kommentarer!

Leave a Reply

