Sju sorters kakor!

September 3, 2015

IMG_7307

Håll i hatten, nu har den nya upplagan av Sju sorters kakor äntligen kommit! Den bör finnas på alla ställen där böcker kan köpas. På till exempel Adlibris kostar den blott 78 kronor.

Petra Villani har redan hunnit med en recension av boken på sin grymma blogg 175 grader, och där gör hon även en grundlig genomgång av vilka förändringar jag har gjort. Förlåt Petra att jag strök kardemummakakan! Det blev lite kill your darlings på slutet för att få ihop formen.

10 Responses to “Sju sorters kakor!”

  1. Sara Ekstrand said

    Ingen kardemummakaka? Det var bättre förr! Tur jag har den gamla kvar, ska ränna ut på lunchen i morgon och köpa den nya. Är SÅ nyfiken!

  2. Äntligen! Som jag väntat och längtat. Nu måste jag alltså till en bokhandel i morgon🙂

  3. Meg said

    Och jag hade hoppats på att träffa dig på Bokmässan och få ett signerat ex, pilutta mig. Jag har faktiskt skrivit till förlaget och efterfrågat dig där.
    Hur göra för att få ett signerat ex till min samling av “Sju sorters kakor”?

    • miaohrn said

      Vad gullig du är, vi får se vad förlaget säger! Annars ska vi säkert kunna ordna ett signerat ex på något sätt ändå!

  4. Magda said

    Är nu lycklig ägare till ett ex. Bra jobbat!!! 💪🏻

  5. Birgitta said

    Nu har jag den också, måste säga att den är över förväntan! På ytan rätt lik de andra men så många förbättringar utan att tappa konceptet! Och dessutom är den engelska fruktkakan kvar!!!
    Grattis!

  6. Mirjam said

    Hej!
    Hur går det? Blir det någon bokmässa? Hoppas!

Leave a Reply

