Bästa kladdkakorna

September 2, 2014

Ni vet när det kommer ungar och knackar på dörren och vill sälja jultidningar och man kan liksom inte tacka nej fast man inte vill ha något? I år är det problemet löst, för nu säljer jultidningsförlaget Bra Förlag min sprillans nygamla bok Bästa kladdkakorna! För 98 spänn kan ni ge bort den till alla ni känner och samtidigt göra de där ungarna som knackar på dörren glada. Boken är en sammanslagning av mina två böcker Kladdkakor och Fler Kladdkakor och innehåller precis allt som är chokladigt och gott som man kan vilja ha. Får man inte tag i den till jul kan den införskaffas i vanlig bokaffär i januari.

Okej, allt det här kanske är lite väl god framförhållning av mig men jag vill ju inte att ni ska stå handfallna när det är dags.

20140904-120517-43517738.jpg

4 Responses to “Bästa kladdkakorna”

  1. Eva said

    Det är ju perfekt! Den vill jag sälja i min chokladbutik! 🙂 Och göra goda kladdkakor att servera också.

  2. Ellen W said

    Hej Mia! Jag minns när jag och min klass hade dig som vikarie när vi gick i… mellanstadiet, eller nåt (över 10år sedan) på adolf fredriks musikklasser, och du berättade att du höll på att skriva en bok om kladdkakor 🙂 kommer någon liten och plingar på ska jag absolut beställa denna!

Leave a Reply

