Mia spanar

May 14, 2014

20140514-203155.jpg
De som följer mig på Instagram verkar undra varför jag går på kafé så extremt mycket och ofta. Det har flera anledningar. Framförallt för att jag älskar att fika och alltid är hungrig och kaffesugen. Men också för att jag har fått en alldeles egen sida i tidningen Baka där jag tipsar om nya och bra kaféer. Så sjukt roligt! Det har även att göra med att jag jobbar med den alldeles utmärkta guiden White Guide Café som kommer i en ny upplaga 3 juni. Så sjukt roligt igen!
20140514-203522.jpg
_MG_0227
Mina senaste kaféupptäckter är superfina Café Pascal (bilden ovan) som öppnade för ett par månader sedan och som verkar ha allt man kan önska av ett kafé, samt Brot (bilden nedan) som är något så trevligt som ett tapaspatisserie. Minibakverk i långa rader!
_MG_0265

5 Responses to “Mia spanar”

  1. Cecilia said

    Tycker att det borde finnas fler caféer och fik som satsar på miniatyrer av diverse bakverk. Det vore mycket roligare att kunna fika på 3-4 olika godsaker än att bara äta en enda kaka eller bakelse:)

  2. Gabriella said

    Jag tycker inte alls att det är konstigt att ett kakmonster går på kafé titt som tätt. Om du däremot började besöka strippklubbar lika ofta skulle jag börja undra … Hi hi hi!!!🙂

    • miaohrn said

      Haha! Nä.. skulle känna mig obekväm och inte riktigt veta hur jag skulle föra mig. Plus att det säkert inte finns gott kaffe och kakor på strippklubbar.

Leave a Reply

