Billigt, billigt!

May 12, 2014

Creme caramel
Jag gissar att du inget hellre vill än att köpa min bok Franska Bakverk, men att du önskar att den kostade 145 kronor på Bokus istället för 175 kronor. Dina drömmar har besannats, nu har Bokus pangpris på denna pärla till bok! Här kommer länk till kampanjen, och för att utnyttja rabatten ska du skriva in kampanjkoden bakverk när du kommer till kassan. Boken kommer först läggas in på 175 kronor, men när du har skrivit in koden dras rabatten. Passa på, köp boken till dig själv och studenten, brudparet och alla andra sommarjubilarer!
Financiers
Om du också har en blogg och vill tipsa om kampanjen ska du få en stjärna i himlen av mig. Och vad fasen, det går ju att tipsa om kampanjen på alla sociala medier. Facebook, instagram, twitter, vine, snapchat, you name it!
Tarte aux poiresfranska_bakverk_1_0_[1]

Foto: Ulrika Ekblom. Missa inte hennes fina hemsida/ blogg!

3 Responses to “Billigt, billigt!”

  1. Gunilla said

    T

    Tack för tipset, köpte precis din bok.

  2. Eva Mantsinen said

    Min bok ligger på posten. Och väntar på mig. Jag ska först hämta ut den. Sedan vördnadsfullt bläddra i den för att sedan KASTA mig in i recepten! Gud vad roligt! Och jag som precis har kommit igång och ska baka hos mig (chokladpraliner i all ära, men nu vill folk fika). By the way, jag passar på och skickar med en efterlysning efter någon som kan baka en tårta som ska se ut som en Citroen 2CV (gammal fransk bil), 40 cm bred och 25 hög. Tror man måste kunna fakturera men det ska jag kolla upp. Vet du Mia?

Leave a Reply

