God jul!

December 23, 2013

julmia

Hoppas ni alla får en riktigt skön julhelg!

Så här Ernstig och myspysig kan jag se ut om det vill sig till. Men det vill det sällan.

Foto: Ulrika Pousette

9 Responses to “God jul!”

  1. God jul till dig fina Mia! Hoppas du får en härlig jul, precis så som du vill ha den. Kram!

  2. Marie i Skåne said

    God jul!! Tack för tips och inspiration under året.

  3. Anna J said

    God fortsättning! Så glad att jag har hittat till din fina och inspirationsfyllda blogg. Ser fram emot att få hänga här 2014.

  4. Cecilia said

    Jag tycker nog att man snarare ska jämföra mysighetsfaktorn med Mat-Tina! Inte Ernst. För han är lite läskig:-)

  5. Meg said

    God fortsättning och under mitt juleträd så låg “Franska bakverk” vackert inslagen och med en skriven kram i boken. Jag kommer nog att vänta ett tag innan jag ger mig i kast med canelés, men madeleinesformar ska jag förmodligen köpa och sedan se om de är så goda som jag har fått för mig.

Leave a Reply

