Ny kurs!

November 19, 2013

041

Det var många som inte fick plats på min senaste bakningskurs, så nu har jag bokat in en ny kurs. Lördag 25 januari klockan 11.30 – 16 går den av stapeln, och vi kommer att baka klassiska bakverk. Biskvier, napoleonbakelser, vaniljhjärtan och dammsugare. Priset är 1200 kronor och vi håller till på Matlabbet i Hornstull i Stockholm. Förhoppningsvis blir det roligt, avslappnat, lärorikt och gott! Anmäl dig genom att skicka ett mejl till mia.ohrn@gmail.com. Välkomna!

Kursen är tyvärr fullbokad, men skicka gärna ett mejl ändå så sätter jag upp dig på reservlistan, och tipsar om kommande kurser.

065058049054

8 Responses to “Ny kurs!”

  1. Linda said

    Hej Mia!
    Snälla Mia kan du inte komma till Göteborg någon gång och hålla i några underbara kurser som du har. Här är det så dött på den fronten./Linda

    • miaohrn said

      Ja, det vore jätteroligt! Har du tips på något kök jag skulle kunna hålla till i? Det behöver inte vara så fancy, men det behövs ändå två ugnar (vanliga hemmaugnar) och gott om utrymme i kyl och frys.

  2. Annika said

    Kan varmt rekommendera den här kursen. Rolig och givetvis blir det sååå gott!

  3. Amanda said

    Jag kommenterar aldrig, aldrig bloggar, men åh vad jag tycker om att kika in här. Få inspiration och njuta av alla vackar bilder! Tyvärr tillåter inte min studentbudget mig dyra ingredienser, fina formar och färgglada slickepottar men att gotta sig i någon annans vardag blir då ett ypperligt substitut. Tack för fina dagdrömmar🙂

    • miaohrn said

      Vad glad jag blir att du gillar min blogg och kom dig för att kommentera trots allt! Håller tummarna att du vinner på lotto eller får ett välbetalt jobb efter studenten så att du kan köpa alla bakgrejor du drömmer om.

  4. Maria said

    Hej!
    Anmälde mig och en kompis idag! Hoppas du fick mailet. Vi är superpeppade!
    Hälsningar och ses i januari!
    Maria

Leave a Reply

