Kafébibeln

June 11, 2013

omslag_wg_caf

Imorgon är det premiär för kaféguiden White Guide Café, och jag ska vara konferencier på prisutdelningen. Sjukt roligt, sjukt nervöst! Här kan ni hitta alla de nominerade kaféerna.

Boken täcker stora delar av landet och guidar till de bästa kaféerna, konditorierna och kaffebarerna. Den innehåller dessutom massor av trendspaningar, artiklar och statistik. Och inte vilken statistik som helst, boken listar allt från kanelbullepriser till dammsugartrender och olika namn för kärleksmums. Det finns en risk att jag blir överentusiastisk på prisutdelningen, jag älskar den här boken!

4 Responses to “Kafébibeln”

  1. Eva said

    Det här var ett jättebra tips om bok. Håller som bäst på att ta mig in i den här, för mig, fantastiska världen. Det blir ett köp idag. Och LYCKA TILL. Du är nog den modigaste jag vet om just nu. Det kommer att gå jättebra!

  2. Cecilia said

    Oj vad läskigt!! Jag gissar att du kommer ha fjärilar i magen ända tills det är avklarat. Så du kanske skulle försöka dämpa fjärilarna med en stor kanelbulle?:) Lycka till!

    • miaohrn said

      Ja herregud, mycket fjärilar blev det. Jag hann inte med någon bulle, däremot en varmkorv som också satt bra.

Leave a Reply

