Tårta vs tårta

May 27, 2013

tårta1
Till senaste numret av Coops Medlemstidning Mer Smak har jag stylat en radda sommartårtor till läsartävling Tårta vs tårta. Jag tror åtminstone att de är med i senaste numret, jag har flyttat sex gånger sedan jag skaffade mitt Medmera-kort, så Mer Smak har försvunnit på vägen. Men på Coop.se kan ni hitta recept och bilder. Scrolla ner till dessertbuffén. Stoppa pressarna, nu hittade jag även tidningen som pdf! På sidan 23 hittar ni tårtorna. Recepten är som sagt inte mina, jag har bara bakat upp och stylat läsarnas tårtor.
tårta2
tårta3
Vill ni ha tips inför sommarens tårtbak ska ni lyssna när jag pratar om just det i P4 Extra klockan 14.40 nu på onsdag!
tårta5
tårta4
Ulrika Pousette har plåtat alla bilder!

3 Responses to “Tårta vs tårta”

  1. AnnaCarin said

    Japp de var med!😀 Mumsiga!

  2. Cecilia said

    Alltså den där glansiga choklad-fudge eller rocky-road-dekorerade saken ser ju fullkomligt livsfarlig ut. MUMMA! Nu ska jag tillbringa 10 minuter med att fantisera om att äta den^^

  3. ser hur gott ut som helst…

Leave a Reply

