Tårttider

May 22, 2013

llmv120764

Jag hittade ett gammalt inlägg om ett tårtjobb jag gjorde för Lantliv mat och vin, och jag kan inte låta bli att lägga upp bilderna igen. Ni kanske behöver lite inspiration inför vårens och sommarens alla tårtkalas. Miriam Parkman skymtar på bild och var även med och assisterade. Anna Kern har fotat alla bilder och vi höll till på Ulriksdals Slottsträdgård.

llmv120855llmv120794llmv120729

Jag har lagt upp receptet på den hjärtformade jordgubbstårtan under receptfliken!

3 Responses to “Tårttider”

  1. Matilda said

    Jag gjorde den parfaittårtan för några midsomrar sen och den var SÅÅ god! Skulle bara säga det, tack för receptet🙂

  2. sara said

    Så goda de ser ut!

Leave a Reply

