Kafferep

May 10, 2013

porto

Jag har knappt velat köpa frimärken sedan Posten slutade med sina snygga glass-frimärken, men nu kan jag börja skicka brev igen. Posten lanserar frimärken med kafferepstema lagom till sommaren. De kanske inte är det allra snyggaste jag sett, men det är ändå trevligare att slicka på en syltkaka, schackruta, kringla eller rulltårta än på Kungen. Eller så är de självhäftande, jag är osäker.

2 Responses to “Kafferep”

  1. Cecilia said

    De ska jag köpa!

Leave a Reply

