Och vinnaren är…

May 7, 2013

Nejlika liten

Tävlingen är avgjord, spänningen är olidlig. Vinnarna i tävlingen är:

1a pris, hemlig låda från Miss Ètolie – Jenny W!

2a pris, signerat ex av Macarons, cupcakes, cakepops och andra söta bakverk – Johanna G!

3e pris, Fairtrade-choklad – Maria Nyström!

Grattis till er tre och tusen tack för alla kommentarer och feedback! Det har gett massor av inspiration till nya bloggposter, även om jag inte vet när jag ska hinna med allt. Majoriteten av er vill att jag ska skriva mer om mina misslyckanden, men andra har lite mer krävande önskemål som videoposter och bloggande varje dag.

Jag blir extra glad att ni verkligen förstår det jag försöker få fram. Maria Nyström formulerade det så bra:

Underbar blogg. jag har följt några andra under åren men har inte fastnat för någon annan än din. Ärligheten, humor, självdistans OCH kunnande! Väldigt bra recept som går att lita på. toppen att du skriver om varför man skall göra vissa saker. när jag funderar på varför jag gillar din blogg så mycket är det nog just det – att du är konditor och har yrkesskickligheten men kan se saker ur oss bagaramatörers synvinkel. Det finns alldeles för mycket dåliga recept som inte är korrekturlästa, utelämnar information eller förutsätter viss kunskap i omlopp. Du däremot är en sann folkbildare! Love & respect! 

Leave a Reply

