Mer mandel!

April 11, 2013

060
Jag älskar att kolla statistiken över vad ni söker på för att hamna på min hemsida. Mycket är helt logiskt, till exempel “recept mia öhrn”, “cakepops”, och “recept macarons”. En hel del handlar tyvärr om problem, chokladmousser som skär sig, misslyckad maräng, kola som kristalliserar sig och hur man tempererar choklad. Mycket av detta har jag skrivit om, så jag hoppas att ni hittar lösningar på era problem. Den sista kategorin är smått absurda sökningar, se den lilla listan nedan.

sveriges klimat
blev det inte mer än såhär?
vart fan är mandeln mer mandel
besatt av jan hedh
recept på daller
blir man tjock av semlor?
hur angriper man en spettekaka?

Några tidigare sökordslistor hittar ni här, här och här.

6 Responses to “Mer mandel!”

  1. Eva Mantsinen said

    Jag gillar “vart fan är mandeln mer mandel”. Känner frustrationen där liksom. Det här är ju humor! 🙂

  2. Pilstrand said

    Visst är det roligt att se vad som får folk att hamna på ens sida:)
    Vi kommer att mejla över artikeln till dig under helgen för att den godkännd och sedan kommer vi köra den till veckan på sidan.
    MVH///Madde från http://www.matgladabarn.se
    Trevlig helg Mia

  3. Cecilia said

    “Recept på daller” låter iofs väldigt spännande. Kan ju vara massor av olika saker! Jell-o, pannacotta, creme bruleé, vaniljkräm…

  4. För mig är det helt logiskt att man hamnar hos dig om man googlar “recept på daller”.

    För mig är det en kokosbollsaktig “kaka” (äggvita, socker, gelatin) som sedan skärs i portionsbitar och rullas i kokos och kakao. Den fanns alltid på julens gottebord i barndomshemmet

    Det hör väl hemma här? 🙂

Leave a Reply

