Våffeldags och semmelslutspurt

March 25, 2013

våfflor

Jag har inte hunnit äta några våfflor idag! Skandalöst! Men jag ska lägga manken till för att hinna äta som många semlor som möjligt den här veckan, efter påsk är det kört.

3 Responses to “Våffeldags och semmelslutspurt”

  1. Ingvor Olsson said

    Ser väldigt goda och frasiga ut! Jag skulle behöva ett bra våffelrecept, det jag har delar man på äggen och rör ner vitorna sist. Hade varit kul att variera sig! Hittade det inte bland dina recept! Önskar en GLAD PÅSK! Hälsningar Ingvor

    • miaohrn said

      Jag har tyvärr inget våffelrecept nerskrivet! Jag brukar använda mig av receptet i Bonniers kokbok. Det med vispad grädde i.

  2. Ingvor Olsson said

    Tack för tipset!
    Ingvor O

Leave a Reply

