Instagram

February 19, 2013

image

Jag har som vana att vara sist ute när det gäller sociala medier. Instagram är inget undantag, men nu ni, nu finns jag även där! Kakmia är namnet – följ mig vet jag! Tipsa gärna om ni vet andra jag borde följa.
image

image

7 Responses to “Instagram”

  1. Catharina said

    Hurra! Mina tips:
    Annaneah för hemmasydda klänningar och söta katter
    Underbaraclaras såklart
    Dramaten för behind the scenes
    Elsabillgren för klänningar och drinkar
    Johannastartor för underbara tårtor
    Karinskonstgrepp för juveler och katter
    Och till slut: Kvinnohat för en daglig eyeopener.

  2. Från sött till salt said

    Jag postade mina tips under fel blogpost. Damn you iPhone. Det ligger under pain au chocolat. 🙂

  3. Anneli said

    Hej!
    Tips! Enjoycupcakes, ettannatnewyork

    Mvh Anneli

Leave a Reply

