Greatest hits

January 2, 2013

001
Allt om Mat har nyss kommit ut med en best of-samling av tidningens bakverk och många av mina kakor är med. Jitterbuggar, chokladcheesecake, hasselnötsbullar och chokladbollar samt steg för steg-skolor där jag visar hur man gör bland annat dammsugare, biskvier och wienerbröd. Och så 200 recept till skapade av andra kakmonster! Boken heter Sött och är ett riktigt praktverk.
006
007

6 Responses to “Greatest hits”

  1. Camilla said

    Hej
    Jag skrev innan jul och frågade om dina ischoklad men hittar inget svar. Du har säkert inte tid att svara alla men det skulle vara kul o veta hur du gör. Jag gjorde dem men de stelnar inte. Måste ha dem i frysen hela tiden annars blir det bara smet. Hur har du gjort för att kunna ha dem framme på julgodisbordet?

    Tusen tack för svar
    Camilla

  2. miaohrn said

    Hej Camilla! Jag svarade dig direkt, vad synd att du missade det. Hoppas du ser svaret här under din fråga: https://miaohrn.wordpress.com/2012/12/20/jag-gar-pa-export/

  3. Åsa said

    Tyvärr är den redan indragen…. vissa av böckerna var fuktskadade och vi i bokhandeln fick order om att genast sluta sälja och skicka tillbaka alla till förlaget 😦

  4. Jag fick denna bok i julklapp. Den bästa bakboken på länge!
    Fanns så otroligt mycket gott 🙂

Leave a Reply

