Kursdags!

December 11, 2012

024

Vet ni, ibland kan det faktiskt vara svårt att komma på julklappar att önska sig, men jag har ett förslag – en kurs med med mig! Jag har inte hållit kurs på evigheter, men nu blev jag plötsligt sugen igen. Jag tänker mig att vi kör redan fredag 28 december, mitt i mellandagarna när ni börjar tröttna på släkten och behöver komma ut och lufta er lite.

Vad kursen ska innehålla har jag inte bestämt, utan tänkte be er komma med förslag här under kommentarerna. Vad vill ni  lära er? Allt utom macarons och praliner, det har jag haft alldeles för många kurser i. Så fort vi har kommit fram till något bestämmer jag pris, och så får ni anmäla er via mejl! Kursen kommer att äga rum i min lokal vid Hornstull i Stockholm.

På bilden en glad och chokladkladdig deltagare från en tidigare kurs!

13 Responses to “Kursdags!”

  1. Freddie said

    Moussetårtor eller moussebakelser… med flera olika lager! Är jag åter i stan så är farbror på 🙂

  2. anki51 said

    Skulle också säga tårtor 🙂

  3. Håller med de andra, moussetårtor! Det här med olika mousser verkar vara en hel vetenskap i sig… Tyvärr så kanske min åsikt inte är så viktig då jag numera bor i England och därför inte kan deltaga på en kurs i Stockholm…

  4. Eve said

    Mia! Du borde auktionera ut en kursplats via Musikhjälpen i P3 och SVT! Jag tror många skulle kunna tänka sig att förena nytta med nöje och buda högt.

  5. Annika said

    Neeeeeej! 28 dec är jag ju inte i nollåttaland. Och jag vill jättegärna gå kurs. Tårtor är fint. Eller konsten att göra vaniljhjärtan och andra klassiska konditorikakor. Eller whatever.

  6. elin said

    Jag kan gå på en kurs med dig och göra vad som helst! 🙂

  7. miaohrn said

    Hmm, jag är inte så sugen på tårtor eller mousser… Men vaniljhjärtan och klassiska konditorikakor låter roligt Annika! Jag kanske får styra upp en kurs med det någon gång i början av nästa år.

  8. klassiska bakverk eller semlor!

  9. Catharina said

    Klassiska bakverk vill jag lära mig mer om!!

  10. Karin said

    Hej Mia! Blir det någon kurs? Skulle gärna ge det i julklapp till ett av dina fans!

    • miaohrn said

      Ja, jag tror att det blir en kurs om klassiska bakverk någon gång i februari, men jag har inte bestämt pris eller datum än. Men du kanske kan ge bort det ändå! Jag hör av mig när jag har bokat in den. God jul!

Leave a Reply

