Damernas

November 21, 2012


Nu tycker jag faktiskt att det är helt legitimt att börja fundera på julbakandet. Jag ska försöka tipsa och inspirera så mycket jag hinner fram till jul, först ut är de här eclairerna med kanel- och apelsinkräm som jag har gjort till senaste numret av Damernas Värld. Eclairreceptet ligger under receptfliken, och ännu fler av mina juldesserter hittar du i papperstidningen!

Plåtat har ingen mindre än Wolfgang Kleinschmidt gjort.

2 Responses to “Damernas”

  1. Jag har gått och mumlat ‘efter thanksgiving, efter thanksgiving’ i flera veckor nu, så i helgen måste jag bara få sätta händerna (eller tänderna) i en pepparkaksdeg eller liknande. Ser fram emot fler julbakstips!

  2. Åhh vilka fina! Och en sån fin bild sen!

Leave a Reply

