Höstdrömmen

October 10, 2012

Jag har i flera år velat göra ett höstpicknickjobb, men aldrig hunnit med innan löven blåst bort. Men idag! Solen strålade, löven virvlade och jag hade lyckats samla ihop en liten picknicksugen skara. Jag älskar att jobba utomhus, men det finns inget stressigare än att försöka pricka in vackert väder. Det var kallt som sablarns och efter en stund hopade sig molnen, men vi lyckades fånga några guldstunder innan dess. Sååå roligt!

Fotograf Ulrika Pousette lockade fram det bästa hos de blåfrusna fotomodellerna.

2 Responses to “Höstdrömmen”

  1. fina said

    Vad härligt det ser ut! Jag förstår din glädje för jag älskar när det är så här vackert ute!

Leave a Reply

