Malou med Mia

September 29, 2012

Jag är ingen tävlingsmänniska. Jag har ingen vinnarinstinkt, och tycker att hela konceptet är obehagligt. Ändå sa jag ja till att vara med i en kladdkaketävling i Efter 10 på TV4. Dessutom mot min kompis Claes Karlsson. Jag bävar. Se mig bryta ihop i direktsändning nu på måndag vid 10.30-snåret!

7 Responses to “Malou med Mia”

  1. Sandra said

    Åh, så missade jag det! Typiskt. Ska titta på play om jag hittar klippet! Heja dig! Fick precis mail om att jag var inbjuden till att söka och tävla igen i bak- och dessertmästare 2013! Det var ju så kul förra året att träffa dig och Roy som är så himla söta, men nä, tävling är inte min grej heller. Hinner nog inte heller för den delen, mamma”ledig” och allt men ska tänka på saken! Kladdkaka är ju mums, det brukar min sambo baka med jämna mellanrum. Sa jag att jag har en väldigt bra sambo? Kram

    • miaohrn said

      Vad kul, men förstår att du inte hinner tävla i år. Jo det låter som en superb sambo! Hoppas ni mår bra hela familjen! Kram!

  2. Sara Norbäck Olivers said

    MIA! Du är ju bara så himla bra, och Claes verkar vara så himla mysig också. Såg ut att vara väldigt smarriga kladdkakor ni gjorde, och jag hade röstat som Malin Ewerlöf Krepp😉
    Tack för en underhållande förmiddag.

    Sandra: Klippet finns under “Efter tio” på TV4 Play.

  3. Anna said

    Vad är det för ljuvligt på bilden, om man får fråga?🙂

  4. Anna said

    Åh, tack! Kanske får köpa den fast det inte är min typ av tidning.🙂

Leave a Reply

