Fina formar

September 26, 2012

Att hitta snygga mazarinformar kan kännas nästintill hopplöst. Efter många års letande hittade jag formarna nedan på en loppis i Åkersberga. Men nu! Nu har även Åhléns fått in en gullig variant i papp. Barasattnivet.

2 Responses to “Fina formar”

  1. Rebeccca said

    Det är nästan så man tar färjan över direkt! är mycket besviken på muffinsformsutbudet här i finland… men jag får väl nöja mig med det jag har hemma. (en hel del importerat)

  2. HomeRiver said

    Perfekt. Åhléns nästa🙂 Jag gillar den där avlånga formen som är så svår att finna. Och det är skönt att gena förbi metallformarna ibland…

Leave a Reply

