Second breakfast

September 23, 2012

Jag älskar frukost. Redan innan jag hinner ut genom dörren på morgonen är jag hungrig igen och vill ha mer frukost. Har jag fått på mig spenderarbyxorna går jag då till ett kafé och äter en andra frukost, gärna en grötfrukost. Prisvärd grötfrukost har jag hittat på Två systrar och en kock (bilden), Bageriet 1935 och Ritorno. Ni som har vägarna förbi Köpenhamn missar väl heller inte hypade gröthaket Grød.

One Response to “Second breakfast”

  1. Nathalie said

    underbart att höra att det finns fler än jag som älskar frukost och gärna äter flera frukostar på samma dag…;)

Leave a Reply

