TV-hösten

September 18, 2012

Jag känner mig alltid svältfödd efter baknings-TV och blev därför varm inombords när jag såg att Två panka tjejer ligger uppe på TV4 Play. Serien (från Amerikat) handlar om Caroline och Max som startar ett cupcake-bageri. Ska spana in första avsnittet ikväll och hoppas att det är så bra som jag inbillar mig. Måste även hinna se Kockarnas kamp snart, och på torsdag börjar Hela Sverige bakar. TV-hösten är räddad!

6 Responses to “TV-hösten”

  1. Bambi said

    Hela Sverige Bakar ska jag definitivt se för jag var faktiskt med i uttagningen! Dessutom är en bloggkompis med 🙂

  2. lise-lotte said

    Jag gillar att du också säger “amerikat” som pelle svanslös

  3. Hana said

    O and I just caught the episode of ‘2 Broke Girls’ where Martha Stewart guest starred! I think the brunette steals the show. 😉

    BTW – we managed to make it to Pärlans during our trip, I just blogged about it. i think I spotted your former assistant working there!

  4. Petra said

    Åh vad tycker du om serien? Är en av mina favoritserier just nu. 🙂

    • miaohrn said

      Än så länge tycker jag tyvärr mest att den är fånig, men jag tror att det kommer att arta sig. Jag ger den lite mer tid!

Leave a Reply

