Hänt extra

August 1, 2012

Det händer ytterst sällan något snaskigt i min bransch. Alla är så snälla och beskedliga, men nu äntligen har jag decenniets skvaller att rapportera! Jan Hedh stämmer Sebastien Boudet! Makalöst! Tydligen på grund av ett inlägg Sebastien skrivit på sin blogg angående Jan Hedhs samarbete med Finax och deras mjöl Manitoba Cream. Själv tänker jag inte ens gå in på var jag står i det hela. Skvallra är roligt, debattera om tillsatser i livsmedel är aptrist. Därtill är jag feg, konflikträdd och dåligt påläst.

5 Responses to “Hänt extra”

  1. Elin said

    Ojdå, antar att det kommer mer att läsa om detta? Lite omväxling till OS-rapporteringen ksnske🙂

  2. Det är rätt tydligt i reklamen för manitoba cream att bilderna på att brödet med Manitoba blir högre: man har använt en mindre form till manitoba-brödet.

  3. Vet inte vad jag ska säga…hoppas innerligt det löser sig fredligt dock. Nu vet jag ju inte vad som har sagts men alla måste ju få sina åsikter.

Leave a Reply

