Vinnaren!

June 29, 2012

Gott folk, jag ska inte hålla er på halster längre. Vinnaren av The Cube-tävlingen blir ingen mindre än – ta da – CAROLINA! Grattis! Carolina bidrog med ett Sverige-tips som lät utmärkt i mina öron – ett hamburgerställe på Öland. Kalk. För det första kan det vara lite knepigt att hitta bra restauranger på Öland, för det andra är det rasande trendigt med hamburgare. Och gott.

2 Responses to “Vinnaren!”

  1. carolina said

    Hurra för mig 🙂 VAD glad jag blev, min föräldralediga sommar är räddad 😉

  2. Meg Sunesson said

    Grattis Carolina! Jag hoppas att din upplevelse i kuben blir smaklig.

Leave a Reply

