Nyhetsmorgon

June 11, 2012

Imorgon bitti är det jag som får ett rejält lager pancake och dyker upp i era TV-rutor som en till synes ny människa i Nyhetsmorgon. Sminköser brukar ha en fäbless för att förvandla mig till en elak transa. Jag ska tipsa om bakverk som passar att fylla frysen med inför sommarens alla fikastunder, och kommer bland annat att baka störtgoda kardemummabullar. Knappa in TV4 från klockan 7.30!

7 Responses to “Nyhetsmorgon”

  1. C said

    Jag ställer väckarklockan!🙂

  2. lillavild said

    Alltså du är så snygg! Du passar så bra i din frisyr!

  3. Elak transa? Nä…. du är så söt så!

  4. Freddie said

    Här satt man och hoppades på extensions, fusknaglar, urringat och alldeles för mycket klyfta men… nähä, tji fick jag😉

    • miaohrn said

      Nästa gång Freddie! Sminkösen var riktigt återhållsam och frågade till och med hur jag ville ha det. Men tyvärr stog jag med min fulsida mot kameran. Jag är mycket snyggare från vänster.

  5. Cecilia said

    Oj! En sminkös som frågade hur du ville ha det? Så omtänksamt:) Jag såg dig tyvärr inte i rutan, men har sett dig innan och du brukar se riktigt piffig ut tycker jag. Dock inte riktigt som en sockerbagare tror jag, pga avsaknad av kalaskula:D

Leave a Reply

