Nu med recept

May 21, 2012

Nu ligger receptet på de glaserade mördegskakorna uppe under receptfliken! Kakorna är hämtade ur min eminenta bok Macarons, cupcakes, cakepops och andra söta bakverk. Alltså, samma grej som i förra inlägget, bara andra kakor och ny bild.

De hjärtformade kakorna till möhippan stansade jag ut med min gamla pålitliga Kak-Petter. Ett utmärkt redskap som jag tycker borde nytillverkas.

Fotograf: Ulrika Pousette i egen hög person!

One Response to “Nu med recept”

  1. chokladchokladchoklad, trilla ner i hålet som leder till mitt chokladland!🙂

Leave a Reply

