Hemma hos konditorn

March 29, 2012

Jag har minst sagt en hel del kakprylar, och när jag tittar mig omkring i lägenheten ser jag att det har smetat av sig på inredningen. Gamla champagnekorkar i en sockerkaksform, Nisses nappar i en godisskål, plåster och smink i kakburkar och mandelmusselformar som värmeljushållare.




4 Responses to “Hemma hos konditorn”

  1. Meg Sunesson said

    Vilken tur att du inte är grävmaskinist och tar in stora stenar eller skogshuggare och tar in hela vindfällor🙂. Trevligt med små markörer vad du arbetar med tycker jag och kanske inte så konstigt.

  2. Meg Sunesson said

    Varför ändrar sig texten kommentarfältet?

Leave a Reply

