Sista chansen!

February 4, 2012

Tiden går som ni säkert märkt väldigt fort. Så fort att en del av er inte hann med Adlibris pangerbjudande på Mitt eget kafé, men nu vill det sig så väl att ni får en ny chans på Drottninggatans Bok och Bild. Endast 49 kronor! Dock måste ni befinna er i Stockholm. Boken kan även köpas i deras stånd på festivalen Alla tiders bröd som går av stapeln på Historiska muséet denna helg. Där kan man även lyssna på föredrag, delta i hemmabakartävling och vara med när stans bästa semla och snyggaste skådebörd koras.


Förra veckan klådde Mitt eget kafé både Zlatans självbiografi och Zytomierskas LCHF-bok på Adlibris topplista, hurra!

Bilderna är hämtade ur boken och plåtade av Anna Kern.

6 Responses to “Sista chansen!”

  1. Hurra hurra! Bakverken skola vinna över LCHF😉

  2. Sara said

    Åh Mia, jag bor i kallaste norr och missade Adlibris erbjudande! Det är inte rättvist!! Jag vill köpa Mitt eget kafé!!!

  3. Cecilia said

    Man kan äta LCHF till vardags och finbaka när det blir helg:)

Leave a Reply

