Special price for you my friend

January 17, 2012

När jag för ett par månader sedan drog till med tävling där ni fick önska vilken av mina böcker ni ville vinna var det många som ville ha Mitt eget kafé. Som liksom gått och gluttat på den men aldrig unnat sig att köpa den. Till er har jag kokat ihop ett pangerbjudande tillsammans med Adlibris – hela den ypperliga boken för bara 49 kronor! Det är så billigt att jag går back på det, men så har jag alltid saknat sinne för affärer. Enda haken är att man måste köpa andra böcker för minst 150 kronor för att ta del av erbjudandet, men Adlibris har 8 miljoner titlar, så det borde inte vara så svårt att hitta fler böcker att shoppa.

Boken är en av de allra bästa jag har gjort, om jag får säga det själv, så det finns all anledning att slå till på stört. Ni gör alltså som så att ni går in på Adlibris, väljer andra böcker för minst 150 kronor, klickar på “Gå till kassan” och sedan ska Mitt eget kafé dyka upp som erbjudande.

Bilderna är plåtade av Anna Kern och hämtade ur boken.

8 Responses to “Special price for you my friend”

  1. Meg Sunesson said

    Jaha, ska man bli kund hos Adlibris nu också. Om jag minns rätt från tävlingen så har den varit slut förut. Nytryck? Att hitta böcker för 150:- är en baggis. Just nu är ju boken om Raoul Wallenberg hyperaktuellt, eller varför inte boken om Patrik Sjöberg. Vill man ha något roligt att läsa kan jag rekommendera Hundraåringen som klev ut genom fönstret … Jag drömmer inte om ett kafé, men ett företag i matbranschen funderar jag mycket på. Tack för köptipset.

  2. Simone said

    Jag har faktiskt den boken av dig,och den enda faktiskt.
    och så klart har jag gjort nötkolarutor,a de är sant.den är livsfarlig god,har man börjat kan man inte sluta..så gott.så rekommenderar
    alla och köpa den.

  3. miaohrn said

    Det är surdegsbröd med nutella från kaféet Cocovaja. Kul att du testat fondanten!

  4. ia said

    Hittade den boken då jag behövde insperation för min “egen” kaffe-hörna.
    Och den ledde mig hit❤
    Super tack för den boken och för din kunskap och inspiration!

  5. Åh. Alltså. Jag blev så sur igår när jag skulle gå in och beställa den på Adlibris. Hade lagt den i kundkorgen tidigare i veckan och skulle bara godkänna igår, men då var priset höjt till 149 kr igen. Suck. Och ja, jag vill ha den. Så jag kommer beställa hem den. Men inte just nu…

    • miaohrn said

      Nej, vad typiskt! Erbjudandet gällde bara ett par veckor, men snart kommer Drottninggatans bok och bild sälja den till bra pris. Men du kanske inte bor i Stockholm?

Leave a Reply

