Vinnarna!

October 27, 2011

Alright, nu är vinnarna utsedda i boktävlingen! Ni hade alla behjärtansvärda motiveringar till att vinna, men till slut blev det Susanna som kammar hem ett ex av Semlor och Hanna som vinner Macarons, cupcakes, cakepops och andra söta bakverk. Susanna har alla mina böcker utom Semlor, och den är helt slut i handeln men finns i mängder i vårt vindsförråd som jag alltid strävar efter att rensa ut. Alla blir nöjda! Hanna vill ge bort macaronboken som inspiration till sin syster som är konditor men har tappat sugen att baka, och sånt vill jag alltid hjälpa till med. Grattis till er två, och tack till er andra för era tävlingsbidrag!

5 Responses to “Vinnarna!”

  1. Malin said

    Åh jag fick din macaronbok idag i födelsedagspresent. Den är så fin! Jag försökte baka macarons för någon vecka sedan men det blev inte alls bra. Ska försöka nu igen när jag har så smaskiga recept!🙂

  2. miaohrn said

    Vad kul att du fick den i present, och grattis på födelsedagen i efterskott! Lycka till med macaronbaket, Malin!

  3. anneli said

    …Jag som inte har en enda bok från dig, ville också vinna😉 Mvh Anneli

  4. Sara said

    Grattis vinnarna! Fina motiveringar.

Leave a Reply

