Punkare och nervösa kassörskor

October 9, 2011

Nä, nu är det dags igen för lite nya sökord! Jag tycker ju alltid att det är lika roligt att se vad besökare googlar på för att komma in på min sida. Det mesta är ganska normala saker, och fortfarande dominerar frågor kring macarons, men så finns ju alltid de mer udda sökningarna, nedan listar jag några märkliga som dykt upp på sistone:

klor i kladdkaka
nervös tjej i kassan
33 år och vill bli kock
vilka egenvärden har man när man är gammal
tips på vad man ska skriva när man deltar i en tävling
mia öhrn kladdig
mia öhrn smal
va sugen på glas jag blir
riktig hynda
recept på något som gör en sömnig
män i damfrisyrer
vad förmedlar man med punkarstil

Tidigare listor hittar ni här och här.

Bilden har inget med texten att göra, men jag tycker att det är dags för lite cakepops.

7 Responses to “Punkare och nervösa kassörskor”

  1. Carina said

    Jag gillar “mia öhrn kladdig” !!!🙂

  2. Sara said

    ha ha! hm.. missade visst receptet med klor i kladdkaka. skippar nog den om det inte gör nåt?

  3. Mattias said

    “Män i damfrisyr” är ju hysteriskt! Där klassar jag ju in med min sneda tupé till barr.

    • miaohrn said

      Annars verkar det ont om män i damfrisyrer, typ den enda som dyker upp om man googlar är Per Gessle, så jag förstår att personen i fråga hamnade här i ren desperation.

  4. Hahah riktig hynda! De letade nog efter mig.

Leave a Reply

