Listan

September 27, 2011

Jag gillar att hitta gamla handlingslistor i mataffärer, men den här är rent av upprörande. Hur kan man stryka det viktigaste av allt, fika? Köttkorv och senap, men inget fika, hualiga!

7 Responses to “Listan”

  1. Anna said

    Eller… så är det här en avprickad lista, och fika var det enda som köptes…? “Få se nu, mazariner och schwarzwaldtårta, check… Nä, det var nog allt, resten kan jag handla en annan dag.”

  2. Annette said

    Jag tror som Anna: “Vad sjutton ska jag med keso till, nu har jag ju bullar?”

  3. Jeanette said

    Eller så gick personen helt sonika in på ett café och köpte nåt riktigt smaskigt där först.
    Så brukar jag göra🙂

  4. Annika said

    Säger som övriga: det är så klart struket för att det viktigaste redan är avklarat!😀

  5. Fika-dejten kanske ställde in?!:) Brukar kolla folks krog och vagn och fundera på vad de ska äta.

  6. haha! hur fankens kan de bara stryka FIKA! Det är ju dagens viktigaste måltid.

Leave a Reply

