Fixa festen

May 18, 2011

Äntligen har boken Fixa festen som jag varit med på ett sött litet hörn av kommit ut! Boken är fullspäckad av recept på bufféer  och middagar, cocktails och sötsaker, och jag hade ynnesten att få jobba med matproffsen Mia Gahne, Liselotte Forslin och fotografen Ulrika Ekblom. Men inte nog med det, Catharina Lindeberg-Bernhardsson har fixat fina dukningar, Anna Thunell har skapat inbjudningskort och Jan Gradvall tipsar om den festligaste musiken till hela klabbet. Formen står Jonas Larsson för, som tillsammans med Liselotte och Ulrika gör Le Parfait.

Jag fick uppdraget att göra en dessertbuffé och en radda tårtor. Roligare kan det inte bli! Dock har datorgudarna varit mot mig denna dag, så jag lyckas inte bjuda på några bilder ur boken.

3 Responses to “Fixa festen”

  1. Anna said

    Åhh låter som ännu en bok för mig!

  2. Miriam said

    Ha! Jag är ju med på omslaget! Fräckt:D

    • miaohrn said

      Ja, i studentklänningen och allt! Och så är det en stor bild på dig i boken, en helsida. Du ska få en av mina böcker så fort vi ses!

Leave a Reply

