Tårthållarinnan

March 23, 2011

Bland det bästa med att ha en assistent är att Miriam kan hålla i saker på bild. Själv är jag lite för hyperaktiv för att ha tålamod att stå stilla, särskilt under en plåtning, och då är det perfekt att ta till Miriam när man ska göra en sådan där hålla-i-tårta-mot fin-klänning-eller-blus-bild. Idag fotade vi påsktårtor för Aftonbladet, mer bilder och recept kommer inom kort. Jag pyntade av gammal vana med mitt gamla dammiga påskgodis som jag sparar från år till år för att kunna göra påskreceptjobb året runt, innan det slog mig att butiker faktiskt saluför fräscht och nytt påskgodis så här års.

3 Responses to “Tårthållarinnan”

  1. Freddie said

    Fin!!!

  2. Emma said

    Vilken fin tårta! (Och Miriam med!)

Leave a Reply

