Och vinnaren är…

February 11, 2011

Jag blir galen på alla tävlingsprogram som ska bygga upp dramatik i en kvart med trumvirvlar och ödesmättade ord över vem som har vunnit ett fjuttigt litet delmoment, så jag basunerar ut det direkt: Russian Doll har vunnit tävlingen! Hurrra, hurra! Med tipset om den underbara bloggen Mowielicious, och jag är redan fast.

Det var fasligt svårt att välja en vinnare ska jag säga. Alla tips om vad ni vill att jag ska skriva om var superbra, och bloggtipsen kommer bli till stor hjälp nu när jag ska bli en bättre bloggläsare. Förutom Mowielicious är några av mina nya favoriter bland era tips What Katie ate, My Sweet and Saucy, La tartine gourmande, Flickan och kakorna, Joy the bakerSöta saker, Passion for baking, Sara bakar, Whisk kid, Bake it in a cake och Made by love (obs, jobbig musik). 

Av era tips har jag förstått att ni vill att jag skriver mer om matstyling och hur det går till när man fotar kakor, proffsknep, praliner, småkakor, min vardag, fikatips och favoritställen. Och så massor av recept, kakor från hela världen och en frågestund. Några gav lite oväntade oväntade tips som att jag borde skriva om kinesiskt nyår och proggafton(?).  Flera av er vill se mer av mina misslyckade kakor, och det ska nog inte bli några problem!

2 Responses to “Och vinnaren är…”

  1. anki said

    Grattis Russian doll!
    Idag borde man vara inne och baka en massa,går ju inte att gå ut i snön….

  2. Åh vilken trevlig överraskning! Fick precis mailet🙂 Tack!

Leave a Reply

