Vårens kurser

January 31, 2011

Jag har varit dålig på att uppdatera hemsidan med vårens datum för pralinkurser, men nu har jag tillslut kommit till skott. Fast allra enklast är det att gå direkt in på Medborgarskolans hemsida. Den här terminen kommer jag inte hinna ha några kurser på Matlabbet, för det har varit ett sådant hiskeligt tryck på Medborgarskolan på sistone. Min chef ringer stup i ett och vill boka in ännu fler kurser, och hur mycket jag än gillar mitt jobb är det trevligt att vara ledig någon dag i månaden.

Att gå på pralinkurs är förresten superkul! Man lär sig göra fina och goda praliner som man sedan får med sig hem. Macaronkursen är minst lika rolig, men där är alla kurstillfällen redan fullbokade. Men man kan alltid höra av sig på Medborgarskolan för att sätta upp sig på reservlistan.

Leave a Reply

