Ordnat kaos

October 7, 2010

Med cyklar, bil, lägenheter och sjuttioelva jobb blir nyckelknippan snabbt ganska tung och kaotisk. Därför blev jag så glad när jag hittade de här cupcake-nyckeltjofräserna på Urban Outfitters. Nyckelknippan väger fortfarande lika mycket (278 gram), men det går lite snabbare att få fram de rätta. Mia Gahne försökte bräcka mig med att hon minsann också hade nycklar som en hel vaktmästare, men hon kom bara upp i 231 gram. Och så pikade hon mig för att jag måste väga allt bara för att jag är bagare.

Något annat som är lätt kaotiskt är min att göra-lista. När jag har lagom mycket jobb brukar jag skriva en ny, prydlig lista varje morgon, men för det mesta är det så stressigt och hektiskt att jag bara klämmer in mer och mer på samma lista. Som nu när tusen roliga uppdrag bara hopar sig, men förr eller senare ska jag väl ändå lyckas beta av allt.

5 Responses to “Ordnat kaos”

  1. Nu blev nycklarna riktigt “pimpade”😉
    Jättefina!

  2. Linruz said

    Hihi vad söta de blev…
    Kram Lina

  3. Anna said

    Men guud, vad läckra “cupcakesnyckelgrejer”… min syster som är cupcakefrälst skulle dö för sånna! Vi som inte har Urban Outfitters här i Götet, får kolla om de går att beställa på nätet, bra julklapp.

  4. Those are ridiculously cute! And I love making lists, too!😉

  5. Håkan said

    glöggcheesecake??? låter spännande

Leave a Reply

