Damfrisyrer och mögliga marsipantårtor

August 29, 2010

 

Näst efter att googla mig själv är bland det roligaste jag vet att se vad besökare har sökt på för att hitta hit till min blogg. Det kan vara de mest lösryckta och bisarra saker, nedan ser ni ett litet urval.

frisyrer för mogna damer

mintkyssar stelnar inte

isbjörnar

bli massös

mia vill ha både bröd och rosor

hur knyter jag en bulle

baseboll

macarons paris köer

telefonlinje

strössel & annat

marsipan till tårta+mögel

är det svårt att göra macarons

gurkskivor på ögonen

hur många macaron säljs i frankrike?

snusktårta

ährns blpgg

nämen fy

varför stelnar inte mina maränger?

Borde det inte finnas bättre träffar på “isbjörnar” och “baseboll” än min sida? Och så tycker jag så synd om alla som i panik googlar på olika misslyckanden inom bakning. Jag vill liksom ta dem i min famn och varsamt leda dem genom alla problem som kan uppstå. Snart, snart ska jag försöka få tid att åtminstone skriva ihop en ordentlig guide till alla tips och trix kring macarons, för det ser det ut att finnas ett stort behov av.

7 Responses to “Damfrisyrer och mögliga marsipantårtor”

  1. Jessika said

    ährns blpgg säger sig själv = öhrns blogg.

    Bli massös däremot, hur gick det till?

  2. Folk söker på så konstiga saker, marsipan till tårta+mögel , den tårtan vill inte jag bli bjuden på🙂, snuskstårta🙂 , undra hur en ser ut

  3. Maria said

    Underbar sammanställning, det är för roligt! Vilken trevlig överraskning att komma till din blogg om man skulle leta efter frisyrer för mogna damer. Där har du perfekta namn för kommande bakverk, “telefonlinje”- och “nämen fy”-bakelser skulle jag gärna smaka.

  4. Limpan said

    Hahahahahahahaha!!!
    Underbart inlägg!
    Men nog har du en frisyr för en mogen dam, Mia😉
    Kram,
    L.

  5. miaohrn said

    Ja, det är ju faktiskt en ganska klassisk damfrisyr jag har. Skönt, då behöver jag aldrig byta.

  6. Rebecka said

    Vad heter bakelserna på bilden?

Leave a Reply

