Nytt i tidningshyllan

March 10, 2010

Det är inte varje dag en ny bakningstidning ser dagens ljus, men idag är just en sådan dag, hurra! Tidningen Baka finns nu i de flesta butiker där tidningar säljs, men du kan även smygläsa den här. Jag gillar särskilt artikeln om turkiska bakverk, Paris-guiden och recepten från Pock. Du hittar även en krönika som jag själv har skrivit om hur stolta vi i Sverige borde vara över våra bakverk och bröd.

Missa heller inte senaste numret av Le Parfait.

6 Responses to “Nytt i tidningshyllan”

  1. Suck…! Det går ju inte att läsa tidningen på smygläsarsidan – för liten text. Och jag som inte kommer vara hemma i Sverige på flera månader…😦

    Oh well. Den verkade vara fin i alla fall!

  2. Ellen said

    Köpte den idag, och vid en snabb genombläddring såg det lovande ut! Får bli kvällsläsningen.

    Lite undrar jag hur de ska fortsätta, känns som de tog med många “säkra kort” här i första numret. Men det blir säkert bra, hur det än blir!

  3. Jag köpte den härom dagen, och jag gillar den verkligen! Vill provbaka alla recept, allt ser grymt gott ut.

    Le Parfait har jag däremot missat, så tack för det tipset, den var kul och trevlig.

  4. Den där tidningen vill jag också ha men jag finner den inte här i vår lilla by🙂 Tidningar med vackra bilder kan man aldrig få för många av🙂

  5. Linda said

    Sprang på den av en slump häromdagen. Gillar massor!
    Men Le Parfait. Finns den bara som webtidning? Hade ju velat ha den i min hand🙂

  6. miaohrn said

    Jag håller med, det vore ju toppen om Le Parfait fanns som riktig tidning, men man kan ju inte få allt. Man uppmanas istället att skriva ut den själv, men jag har bara en liten svartvit skrivare, så det känns inte alltför lockande.

Leave a Reply

