Rykande hett från tryckpressarna

January 27, 2010

Igår premiärbläddrade jag med darrande händer i ett förhandsexemplar av min nya bok Fler Kladdkakor. Jag kunde pusta ut, det ser fint ut! Resten av böckerna kommer tyvärr inte förrän i början av april, men det går redan att lägga in den i sin önskelista på Adlibris, om man inte vill riskera att bli utan. Köp en liten trave när du ändå håller på, det är alltid bra att ha ett lager av presentböcker, och jag träffade en tjej som hade tre ex av min första kladdkakebok – en att finläsa i, en att kladda med i köket och en att ha på jobbet.

I samband med lanseringen av boken fick jag även bli omslagsflicka på Forma Books tidning. Det kändes lite absurdt igår när jag var på redaktionen för att göra påskgodis till tidningen Buffé, och jag själv hytte med slickepotten mot mig hela tiden.

4 Responses to “Rykande hett från tryckpressarna”

  1. Alice said

    Jag är hejdlöst imponerad Mia!

  2. Läste om dig i Forma books och kan knappt vänta tills nya boken kommer! Roligt att vi, dina fans kan se fram emot påskBuffé också. Vilken otroligt läcker blogg, jag älskar den pastelliga bilden ovan.
    Må gott i härliga januari,
    EvaB

  3. Lisa said

    Vad kul Mia! keep up the good work!

  4. Gunnar said

    Häftigt! Och en så bra idé med ett par extra böcker för olika sammanhang!

Leave a Reply

