Star struck

September 21, 2009

Jag erkänner, jag är pinsamt fascinerad av att träffa kändisar. Det spelar ingen roll om de är små eller stora, A- eller D-kändisar, alla är häftiga om du frågar mig. Därför hade jag väldigt svårt att koncentrera mig på att hålla pralinkurs igår när stora delar av The Hives satt utanför Matlabbet och åt choklad. Jag gjorde momenten i fel ordning, svamlade och klippte mig i armen.

Chokladen är uppäten, men Nicke och Pelle är ganska glada ändå.

Chokladen är uppäten, men Nicke och Pelle är ganska glada ändå.

Det är nog tur att jag aldrig har haft några kändisar på kurs. Min kollega Jonas Arbman har däremot haft Sven Melander på en av sina kurser, och hur Jonas än försökte kunde han inte hålla sig från att dra till med ett “det går lika bra med selleri.” Lite buskis, men kul ändå.

4 Responses to “Star struck”

  1. Lisa said

    Klippte dig i armen?! Det lät farligt…. Var Hives-killarna duktiga på första hjälpen? De kanske la ett choklad-omslag?

    • miaohrn said

      Jag plåstrade om alldeles själv med Mumin-plåster. En millimeter djupare så hade jag klippt av pulsådern, eller vad det nu heter där nere i handleden. Men nära skjuter ingen hare!

  2. jonas said

    Inte riktigt sant – han gick runt i köket och såg lite tankfull ut och då sa jag: “Jag tror jag vet vad du tänker just nu, du undrar hur länge det ska dröja innan någon säger – det går lika bra med selleri”
    ” Precis” svarade han.

    • miaohrn said

      Hehe, jag vet att det var så du sa, men jag lyckades inte formulera det lika bra som du, så jag förvanskade sanningen en smula…

Leave a Reply

