Hemlighetsmakeri

September 17, 2009

Läkerol 007Jag delar gärna med mig av mina recept, och det verkar de flesta bagare göra nuförtiden. På Läkerol håller man dock väldigt hårt på sitt recept. I ett pressmeddelande berättar de om hur receptet till Läkerol Original memoreras av tre lojala anställda, och de tre får inte flyga i samma plan. Receptet får heller inte skrivas ner och två av de tre måste vara på plats när smeten ska blandas ihop. Mina samlade recept består av 119 000 ord, och jag är väldigt glad att jag inte är så pass paranoid att jag måste memorera alla.

Leave a Reply

