På märkligt uppdrag

August 6, 2009

Till och från får jag ganska udda uppdrag, men bland det märkligaste är nog ändå det jag ska göra ikväll. Ikea kör direktsänd webbtv-tävling där deltagarna tävlar om vem som kan hålla sig vaken längst liggandes i en Sultan-säng. Min roll i det hela är att agera energikick och komma in med kakor och kaffe och sockerchocka en av deltagarna. Missa inte den stora tilldragelsen klockan 22.00 idag torsdag på ikea.se

One Response to “På märkligt uppdrag”

  1. Moa said

    Oj, gud vad kul det låter!:D Jag kommer definitivt att sitta bänkad ikväll framför datorn och låta mig läskas av alla dina fina kakor!

Leave a Reply

