Glassigt

August 1, 2009

Kungsholmens glass 041

Imorgon söndag blir det ingen sovmorgon för min del, nej, det blir glasstillverkning i Nyhetsmorgon i TV4 istället. Lyckas ni pallra er upp så kommer jag att vara i rutan till och från mellan 09.20 och 11.30. Tydligen dyker även stora delar av familjen Wahlgren upp, och jag har blivit förvarnad att de äter mycket glass. Kanske, kanske är jag längre än Pernilla, jag väntar med spänning på att få veta sanningen. Det hela kommer nog att bero på vem av oss två som har lyckats föna håret högst.

Glassrecepten hittar du på recept.nu

3 Responses to “Glassigt”

  1. Rebecca said

    Åh, jag ska titta. Lova att berätta vem som är längst sen😉.

    • miaohrn said

      Typiskt nog hann jag bara se Pernilla sittandes, de gjorde om hela körschemat eftersom familjen Wahlgren var försenade, så jag var plöstligt tvungen att hoppa in alldeles för tidigt och fylla ut. Det blev lite för stressigt för att göra längdjämförelser, men enligt morgonvärdinnan är jag med mina 158 cm betydligt längre än Pernilla.

  2. Rebecca said

    Du var jätteduktig! Men jag tycker du fick lite väl enformiga frågor.

    De där centimeterna är viktiga för oss “mindre utdragna”😉.

Leave a Reply

