En murvel på besök

April 14, 2009

På min senaste pralinkurs på Matlabbet hade jag nöjet att få jag besök av TTs underbara matskribent Mia Gahne. Artikeln dök upp i en radda landsortstidningar och kan bland annat läsas på Helsingborgs Dagblads hemsida. Mia och kompisen Ylva fick stjärna i kanten för gott uppförande trots att de missade att muta fröken med vare sig äpplen eller praliner.

Mia Gahne och Ylva Gislén

3 Responses to “En murvel på besök”

  1. Lisa said

    Vilken fin artikel det blev!

  2. Pytte said

    Och jag skulle precis anmäla mig till pralinkursen som annonseras på Taffel men insåg att jag är bortrest den söndagen. Sablars. När blir nästa tillfälle?

  3. miaohrn said

    Tusan då, Pytte, att du inte kan komma på kursen 3 maj. Jag ska alldeles snart boka in nya kursdatum för hösten, så jag hör av mig då. Och så lägger jag upp dem här på hemsidan.

Leave a Reply

