Sommarbonanza

March 20, 2014

IMG_5171
Jag cyklade till jobbet i vidrigaste sortens snöslask (okej jag får skylla mig själv som ändå cyklade). Det regnade iskockor från träden, jag blev totalt nerstänkt av en betongbil och all brun-utan-sol hade runnit bort när jag kom fram. Därför kör jag verklighetsflykt idag och bara krämar på med sommarbilder.
saltis, körsbär, kajkanten 020
saltis, körsbär, kajkanten 028
syren1
syrén3
KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA
IMG_6885
Div juni 2009 020
balkong liten
hallon liten
Ischia 402
Ischia 003
130
Ischia 572
Okej, den sista bilden lade jag bara upp i ett desperat försök att spela i samma liga som Roy Fares. Men den är flera år gammal så det är egentligen fusk. En blir ju inte snyggare med åren direkt.

5 Responses to “Sommarbonanza”

  1. Cecilia said

    Sommarkänslor! Kärlek! Värme och vackra färger! Verkligen härliga bilder. Och apropå konditorer som poserar halvnakna..? Hemtrevligt! Din bikini var riktigt snygg:-) Men vissa (erhrm) verkar aningens mer egenkära än andra, om vi säger så^^

  2. Roy Fares said

    hehe…Inte illa Mia, bra rutor :-)

  3. Sandra said

    Skitsnygg! Och du åldras nog med värdighet! Snygg på alla bilder jag ser ju! Blev väldigt sommarsugen av alla bilderna. Jag slutar liksom leva lite över vinterhalvåret. Skönt att det blir ljusare och ljusare nu för var dag som går. Dock grått och trist här i Malmö för tillfället! SOMMAR KOM NU! Tur att man kan tröstäta kakor när det regnar i alla fall! Kram

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 186 other followers

